خرید شارژ همراه اول از کارت بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رایتل



بانک ملت
منابع و ماخذ (كتاب) بانک ملت
- ايجاد اميد در فرد براي پاكي و بانک ملت شايستگي روحي
نكته بعد اينكه دين و مذهب و نماز رابايد سهل گرفت بر جوانان و نوجوانان آسان گرفتن باعث جذب بيشتر آنها به دين خواهد شد. « يريدالله بكم اليشر بانک ملت ولا يريد بكم العسر» خداوند براي شما آساني مي خواهد و خداوند نمي‌خواهد شما را در تنگنا قرار دهد(9).
- غفلت و مسامحه كاري و اوقات را بي حساب بانک ملت گذراندن و اتلاف وقت تا فضاي نماز
1- مارانتزكوهن، پانولا، درسنامه روابط عمومي، ترجمه بانک ملت ميرسعيد قاضي، سيد محمود خاموشي، 1376، مركز مطالعات و تحقيقات رسانه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي.
ادوار برنيز، يكي از بنيانگذاران اين رشته، ازجمله نخستين افرادي بود كه روابط عمومي را بعنوان يك حرفه اصيل و جدي تعريف كرد. تعريفي كه وي در سال 1952 ارائه داد. (با تجديد نظر در تعريفي كه در سال 1923 ارائه داده بود و جاهليت كمتري داشت) هنوز هم يكي از ساده‌ترين و در عين حال دقيقترين تعاريف اين رشته است. وي مي‌گويد روابط عمومي عبارتست از: بانک ملت
از جمله اقداماتي كه در اين مورد مي توان بانک ملت انجام داد آن است كه والدين از طريق مدرسه در جريان كامل محتواي آموزش كتابهاي درسي درخصوص نماز قرار گيرند و در منزل نيز در راستاي آن محتواها به تقويت رفتار فرزندان خود بپردازند.
5- علوي، دكتر پرويز، روابط عمومي و توسعه، هنر هشتم، سال چهارم، بانک ملت شماره سوم و چهارم، 1378.
- خواستاري ارضاي تمنيات بانک ملت معنوي و مافوق طبيعت
مومن واقعي لبريز از يقين به پروردگار است بنابراين انس با او را در صدر برنامه هاي خد قرار مي دهد و سعي مي كند هر چه بهتر تقويت نمايد. مؤمن شكي به دل راه نمي دهد چون اگر دچار شك و ترديد بود عبادات و نمازش هم افتان و خيزان و گاه و بيگاه انجام مي دهد. نماز يعني انسان قطره كوچك و خرد وبي مقدار وجودش را به درياي او متصل مي كند از فقر بگذريم و به عناي او ارتباط پيدا كنيم. بانک ملت « يا ايهاالناس انتم الفقراء الي الله و الله هو الغني الحميد.» (7)
بچه ها از هر كس محبت ببينند به او توجه بيشتري دارند. از او بيشتر يادي مي گيرند و تقليد مي كنند. بنابراين بهترين و بيشترين اوقات بچه ها با پدر و مادرشان است. پس آموزشهاي آنها مي تواند پايدارتر و عميق تر باشد. بهترين اوقات پدر و مادر وقتي بانک ملت است كه آنها به نماز مي ايستند، آرامترين شرايط همان زمان است، زيباترين جامه، خوشبوترين و معطرترين لباس در تن پدر و مادر زماني است كه مي خواهند نماز بخوانند. اين همه تعليم وتربيت مذهبي است تشويق به نماز است و اين نقشي است كه خانواده در ظهور رفتار مذهبي دارد.
بدين شرح بانک ملت كه علاوه بر شرايط عمومي، مديران روابط عمومي بايد از حداقل تخصص كارشناسي روابط عمومي برخوردار باشند.
علل بي توجهي به نماز در بعضي از نوجوانان بانک ملت و جوانان

ارزش بانک ملت خانواده در تفكر اسلامي
نهم، انتقال بازخورد است. يكي از بخشهايي كه در آن ضعف داريم، انتقال بازخورد يا بانک ملت پس فرست پيام‌ها يا اقداماتي است كه انجام مي‌گيرد. در حال حاضر بطور معمول بازخوردي به مسئولان، تصميم‌گيران و مجريان منتقل نمي‌شود. در جامعة امروز كه پديدة افكار عمومي شكل گرفته، بازخوردها قابل سنجش و محاسبه است. در ايام حساسي مثل انتخابات تجربه اين را نشان داد كه افكار عمومي و بازخوردها به طور واقعي قابل شناخت و اندازه‌گيري است.
- ناداني از اهميت بانک ملت مسئله، عدم درك تعليم مذهبي و ارزش آن
- روش تهديدي مثل ارعاب، وعيدو... بانک ملت
- استفاده بانک ملت از جاذبه هاي صوتي و كلامي براي جلب و جذب، مثل قرائت نماز با صداي خوب، با لحن خوب و جذب كننده با سخنان آهنگ دار و...
- آسانگيري بر او و مراقبت بر او كه خود را در عبادت خسته نكند و سطح توقع او در امر عبادت بالا بانک ملت نرود كه خسته شدگان امروز از كثرت عبادت، تاركان صلاه فرداي ما را تشكيل مي دهند. و در اين زمينه از امام صادق(ع) سخني آمده است:
با وجود مشكلات گوناگون وظيفه تربيت از والدين و مربيان سلب نمي شود. بايد بازوي جوان بانک ملت را گرفت و از هر راه ممكن در امر جهت دهي او اقدام بعمل آورد اقداماتي كه بايد در اين راستا صورت گيرد:
بانک ملت
گوارا بادت اين عشرت كه بانک ملت داري روزگاري خوش
- ايجاد اعتقاد در او به احاطه و نظارت بي انقطاع خدا بر اعمال و رفتار از طريق بحث بانک ملت هاي خانوادگي و جلسه اي
- و بالاخره توجه به اين نكته علمي و اسلامي كه دل مي تواند دل را هدايت كند. سخني از والدين و مربيان مؤثر است كه برخاسته از جان و دل باشد بانک ملت
دستگاههاي دولتي اعم از وزارتخانه‌ها، سازمانها و شركتهاي تابعه از لحاظ تشكيلاتي روابط عمومي در يك سطح قرار نگرفته‌اند. بطوريكه روابط عمومي در يك وزارتخانه، اداره كل است، در وزارتخانه‌اي ديگر دفتر و در ديگري مديريت. بنابراين همين سطح تشكيلات موجب مي‌شود، نقصان‌ها و اشكالاتي در پست‌ها، نيروهاي انساني، بودجه و اعتبارات و امكانات بوجود آيد. بعنوان مثال بودجه و نيروي انساني يك اداره كل به مراتب خيلي بيشتر از يك بانک ملت دفتر يا مديريت است.
ـ زمينه‌سازي گسترش فعاليتهاي فرهنگي گروههاي هنري سازمان براي معرفي و ترويج هنرهاي اصيل و راستين بانک ملت
- احساس آزادگي از گذشته زندگي خود و احساس فشار و زور از بانک ملت دعوت به عبادت در گذشته
مشاور روابط عمومي مي‌تواند بعنوان يك بازوي توانا و قوي و كارامد، مديران را بانک ملت در راه رسيدن هر چه مطلوبتر به ؟؟ و بهره‌وري و بازدهي بيشتر كمك كند.
اما تدريجاً اين مجموعه با فعاليت متبني بر روابط انساني، نام روابط عمومي را بر خود مي‌نهد و وظايف آن زير نظر متخصصين امر متمركز مي‌شود و ادارات حقيقي و راستين روابط بانک ملت عمومي با محتواي توجه به روابط انساني، شان و جايگاه انسانها و احساس نياز به پاسخگويي صحيح و شفاف به مطالبات افكار عمومي بوجود مي‌آيند.
يكي از بهترين تعاريف مربوط به روابط عمومي، بانک ملت آن را اينگونه معرفي مي‌كند:
ايجاد ارتباط بين زيبايي بانک ملت و نماز
منابع و ماخذ بانک ملت (نشريات)
مورد بعد اينكه برنامه ها و مراسم بايد جذاب و گيرا باشد مثلاً محل برگزاري مراسم را زيبا كرد و معطر نمود و اينكه براي اجراي مراسم مذهبي مثل نماز خواندن بايد حالت تهيا داشت يعني پدر و مادر بايد در منزل وقت نماز براي انجام اين فرضيه آماده باشند. بانک ملت
7- فرقاني، دكتر محمدمهدي، روابط عمومي‌ها و ارتباط با رسانه‌ها، 1377، ناشر اداره كل بانک ملت تبيلغات (اداره كل هماهنگي روابط عمومي‌هاي كشور).
پس ما بايد سعي كنيم پرورش احساسات مذهبي بچه ها و نسل جوان بانک ملت را تقويت نماييم كه جلوه رفتارهاي مذهبي نماز است.
چهارم روابط عمومي‌ها بايد از طرف نهادها و انجمن‌هايي خارج از تشكيلات سازماني حمايت شوندتا از امنيت شغلي برخوردار شوند. اين عوامل به عنوان عوامل اصلي در تحول روابط عمومي‌ها مي‌تواند باشد كه از آن جمله سازمان صدا و سيما نيز بانک ملت مي‌تواند باشد.
در بانک ملت طريق اصلاح
نتيجه بانک ملت گيري :
مطالعه تاريخ روابط عمومي در دنيا حاكي از آن است كه در هر مقطع تاريخي بر يكي از بانک ملت عناصر تشكيل‌دهنده جوهرة روابط عمومي تاكيد شده است.
اسلام براي رسيدن انسانها به رشد، تعالي و برخوردار شدن آنها از پيشرفت هميشگي مادي و معنوي، اهميت زيادي براي مسأله وقت، در عبادات قائل شده است تا با رعايت آن تمرين وقت شناسي كنند امام بانک ملت صادق(ع) مي‌فرمايند: الصلوة تستحب في اول الاوقاب خواندن نماز در اول وقت و در اولين فرصت، كاري مستحب و پاداش‌افزاست.
تعريف بانک ملت روابط عمومي
2- بانک ملت در رابطه با خانواده
نقش بانک ملت الگوي والدين
اگر تشكيلات سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور را بررسي كنيم، مي‌بينيم كه روابط عمومي در سطح بالاي سازمان قرار گرفته است و در حال حاضر روابط عمومي‌ها به هر شكل و در هر نوع تشكيلات يا سيستمي بايد در بالاترين سطح بانک ملت و قسمت قرار گيرند. بخشنامه‌هايي هم در اين زمينه از جانب مديران عالي كشور صادر شده كه گوياي اين مهم است به دليل نقش شايستة روابط عمومي ها، بايد براي آنها جايگاه ويژه‌اي قايل شد. (سجادي، 1380، صص 70 و 72)
7 ـ بانک ملت ماموريت واحد تبليغات
مسئله بعد اينكه عبادت بايد روح داشته باشد هنگامي جوان جذب عبادتي چون نماز مي شود كه والدين و مربيان در عبادت اخلاص داشته باشند و خضوع و خشوع داشته باشند. اين سبب جذب بيشتر جوان بانک ملت به نماز خواهد شد.
تسهيل در برقراري ار تباط با مردم، رسانه‌ها و ارگانهاي دولتي و نهادهاي انقلاب اسلامي از طريق انعكاس توقعات، نظرات خواسته‌هاي آنان از صدا و سيما در درون مجموعه سازماني از يك سو و روشن كردن اهداف، سياستها و عملكرد سازمان براي آنان از سوي ديگر و همچنين تلاش در برقراري ارتباط ميان شبكه مديريت و كاركنان سازمان به منظور آگاهي از برنامه‌ها و انتظارات يكديگر ماموريت اداره كل روابط عمومي سازمان صدا بانک ملت و سيما مي‌باشد.
روابط عمومي بعنوان بوجود آورندة حسن تفاهم بين سازمان و مردم و براي مؤثر واقع شدن در انطباق روش كار سازمان با مصلحت عمومي چه جايگاهي بايد داشته باشد؟ و با رأس هرم بانک ملت سازمان كه تصميم كيرنده است چه ارتباط و خلاصه‌اي بايد داشته باشد؟ متأسفانه در بعضي روابط عمومي‌ها مديريت حتي با كاركنان خود داراي مشكل است و نمي‌تواند رسالت خود را به مفهوم واقعي ارائه دهد و شايد همين ضعف موجب شده است، در تعدادي از سازمانها، بدنة تصميم‌گيرنده و يا به تعبير رأس هرم سازماني نتواند، روابط عمومي و جايگاه رفيع آن را باور كند.
- پاسخ به پرسش هاي مذهبي و بانک ملت تجهيز آنان به دفاع از مذهب
اگر تعداد پست‌هاي سازماني و افراد شاغل در روابط عمومي را بعنوان نشانه اهميت به روابط عمومي تلقي كنيم، در مجموع در ادارات مورد بررسي، شاهد كمترين توجه به فعاليت روابط بانک ملت عمومي هستيم و اين هم به نوعي نبود نگرش علمي و شناخت كافي از كم و كيف فعاليت روابط عمومي از سوي مديران را نشان مي‌دهد.
رعايت اعتدال بانک ملت دربرخورد با جوانان
- خواستاري پي بردن به اسرار و حقايق بانک ملت جهان آفرينش و رمز و راز آن.
دهم، ثبت و ضبط حوادث و وقايع است. آنچه ما معمولاً به فراموشي مي‌سپاريم، اينست كه جامعة ما به سرعت در حال تغيير است. در چنين جامعه‌اي گسيختگي و ناهم‌ زباني بين نسلها و فراموشي گذشته و ضعف حافظة تاريخي منضور است. براي اينكه حس تاريخ داشتن، همبستگي، معناداري فرهنگي و اجرايي و وابستگي به يك مجموعه ـ حتي اداري ـ حفظ شود، بايد براي ثبت و بانک ملت ضبط انعكاس وقايع و حوادث، در شكلهاي مختلف، جايگاه خاص قائل بود. به سبب همزماني با مسائل امروز اهميتشان را در نمي‌يابيم، قطعاً زماني كه از آنها بگذريم، خواهيم ديد كه چگونه اين مسائل تبديل به خاطره مي‌شود و مي‌دانيد كه هر چه جامعه‌اي به سن بلوغ بيشتر مي‌رسد، خاطرات براي او معنا دارتر مي‌شود.
انسان هيچوقت با حضور در نماز احساس ملال و خستگي نمي كند بلكه با هر نمازي پله اي بانک ملت را بالاتر مي رود. « الصلوه معراج المومن»
روابط عمومي بانک ملت عبارت از تلاشها و اقداماتي آگاهانه، برنامه‌ريزي شده و سنجيده، براي استقرار و كسب تفاهم متقابل، بين يك سازمان و گروههاي مورد نظر آنست. (ديندار فركوش، 1382، ص 18)
بانک ملت
روابط عمومي سازمان صدا بانک ملت و سيما به لحاظ گستردگي مخاطبان، از مسئوليت بيشتري برخوردار است. اگر روابط عمومي سازمانهاي ديگر فقط در تعامل با ساير سازمانها و يا مردم و يا رسانه‌ها هستند اما روابط عمومي سازمان به لحاظ اينكه خود يكي از پر مخاطب‌ترين رسانه‌ها است و وظيفة انعكاس افكار اين طيف وسيع را نيز بر عهده دارد، از پيچيدگي بيشتري برخوردار است.
دانشگاه آزاد اسلامي در سال 1366 و دانشگاه تهران نيز در سال 1376 رشته ارتباطات اجتماعي را براي نخستين بار تاسيس كردند. واحدهاي روابط عمومي وزارتخانه‌ها و مؤسسات در مراكز استان نيز اقدام به بانک ملت تشكيل دوره‌هاي آموزشي روابط عمومي براي كارمندان خود كردند و سازمان امور اداري و استخدامي كشور آئين‌نامه كاري دفاتر روابط عمومي را تصويب كرد.
براي اصلاح باورهاي غلط و بانک ملت نيز تصحيح فقدان نگرش علمي به روابط عمومي، بايد ضابطه‌مند كردن شرايط احراز پست مديريت واحدها و مديريت كل روابط عمومي‌ها مد نظر قرار گيرد.
البته روش هاي تصويري، عرضه و نمايش، اجراي برنامه هاي از اين قبيل در تلويزيون و دگر عرصه ها خود در اين زمينه نقش فوق العاده دارند و در ايجاد رغبت و جلب نوجوان و جوان مؤثرند به ويژه كه بانک ملت بر مبناي قاعده هدايت عواطف باشند و تحريكي هم از اين باعث داشته باشند البته خانواده نبايد در برابر خودباختگي بعضي از جوانان و سركشي و عصيان و استقلال طلبي آنها احساس نااميدي مي كند و فكر كند كه ديگر نمي توان او را به راه آورد. جاي نااميدي نيست از نظر علمي و اعتقادي زمينه هاي متعددي در نوجوان و جوان وجود دارد كه راه را براي تربيت مذهبي و سوق دادن او به نماز و عبادت فراهم مي كند و ما بايد با استفاده از آن زمينه ها و با تكيه بر روشها و اصول ذكر شده به شرط عمل و پيشگيري مي توانيم او را به راه آوريم.
مقدمه بانک ملت





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: